Opgaven:
Lords Travel, der arrangerer luksusrejser, der er til at betale, ønskede sammen med Thailands Turistråd et øget fokus på Thailand via troværdigt content.
Løsningen:
Efter at have analyseret rejsemarkedet for affordable luxury blev vi i samråd med kunden enige om en content-plan fordelt på tre trin, der passer ind i kunderejsen: Opdagelse, overvejelse og beslutning.
Til hver af de tre faser blev der produceret content i primært artikelform, der startede relativt langt fra kundens “produkter”, men bevægede sig nærmere og nærmere, men hele tiden med høj troværdighed og fokus på, at indholdet skulle engagere, informere og underholde.
Derudover producerede vi en række videoer, bl.a. en testimonial for Lords Travel.
Wunderkind Media stod også for opbygning af SoMe-audiences samt eksekvering af push-strategi.
Resultat:
Kampagnen kørte ekstremt vellykket på SoMe, hvor prisen pr. besøg på landingpage lå mere end 60 procent under gennemsnittet (Wordstream) for rejsebranchen. CTR på kampagnen lå 300 pct. højere end gennemsnittet.